Po nawiązaniu współpracy, zadania klienta ograniczają się tylko do wystawiania faktur sprzedażowych, oraz kompletowania faktur zakupowych. Następnie dokumenty te przekazywane są, w ustalonych przedziałach czasowych, do naszego biura. W informacji zwrotnej podmiotowi przekazywane są, w formie pisemnej, informacje o wysokości koniecznych opłat.
Oferujemy obsługę księgową na systemach księgowych klienta na zasadzie zdalnego dostępu.
Zapewniamy obsługę w języku polskim i niemieckim.
Oferujemy też outsourcing kadr i płac – naszą ofertę kierujemy do firm prowadzących księgowość we własnym zakresie, a chcących skorzystać z możliwości prowadzenia spraw kadrowych i płacowych przez zewnętrzną firmę, co daje dużą oszczędność kosztów przy pełnym zachowaniu poufności.
Sposób wymiany dokumentów i informacji między zleceniodawcą a biurem ustalana jest każdorazowo w momencie podpisania umowy.
Zleceniodawca upoważnia ACC-OFFICE Sp. z o.o. do przekazywania w jego imieniu danych do ZUS i Urzędu Skarbowego.
Obsługujemy wszystkie czynności związane z rejestracją nowej działalności gospodarczej, niezależnie od formy organizacyjnej- od analizy i doboru rodzaju działalności gospodarczej, przez pomoc w wypełnieniu dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia działalności do analizy formy opodatkowania.
Nasze usługi realizujemy na terenie całego kraju.
Rozmawiamy w języku polskim jak i w języku niemieckim.